Pages

Monday 10 August 2015

Kit permulaan Mary Kay


Assalamualaikum...Haii... lama tak bersiaran..
arini saya nak share berkenaan starter kit atau set permulaan Mary Kay


Ramai yg tanya saya, best ke jadi Beauty Consultant?
nampak hepi je? Apa sebenarnya tugas sebagai Beauty Consultant ni?

saya percaya mesti ada jugak ramai kat luar sana masih tertanya2 tentang persoalan yang sama. betul tak?
Alhamdulillah, dari hari ke hari semakin ramai yang berdaftar sebagai Independent Beauty Consultant  atau Perunding Kecantikan Bebas.

Jadi Beauty Consultant ni sangat BEST! pada mulanya saya register as USER sebab saya nak guna produk MK dengan harga yang murah hehe.. tapi bila dah terbukti berkesan yang baik pada diri sendiri saya rasa dah tiba masanya utk saya kongsi bersama wanita lain diluar sana! sebab MISI MARY KAY sendiri adalah MEMPERKAYAKAN KEHIDUPAN WANITA.

Mary Kay pada saya adalah sangat unik. Saya sangat sukakan budaya Mary Kay itu sendiri iaitu:
1) Go Give Spirit - Ikhlas memberi pada semua orang
2)  

1 comment: