Pages

Thursday 1 March 2012

tentang cerita

Assalamualaikum, 

mlm ni agak busan.....td tgok final episode cite 'Aishiteru' ---cmtu aje final nyer...slalu camtu kan, ble final bahagia--tp bahagia tnjuk sket aje....2saat aje.penonton ni punyer la tgu ending yg bahagia tu tp hnye utk 2saat tu jek..huhuuuu.... cite kesukaan ku ArianaMikhail pun da nk abis da isnin depan.....x taw la last nyer macam mane....hahahhaaa....aku teringat kakak aku, die kate sepatutnya die letak nama adif =Wan Hadif Mikhail instead of Wan Hadif Amzar....hahahaa...2 hari kot bende tu terngiang2 dlm kepale otak aku n buat aku senyum sorang2...fanatik laaa kakak aku sowang ni..

abis aje cite tu, ade Semanis Kurma pulak...tajuk die x bape nk best, tp yg best nyer pengisian dan kesimpulan yg dapat dlm perbincangan kali ni ttg husband n wife.....sentiasa ikhlas kan diri, H&W kene sentiasa bantu membantu, bertolak ansur, ikhlas dan bertimbang rasa......
Niat yang ikhlas akan dibalas dengan keredhaan Allah SWT...so kene pasang niat yg baik agar kite dpt laksanakan sesuatu dgn lebih sempurna.....so, ustazah baayah n ustaz ade kongsi doa utk kebahagiaan rumah tangge, agar kte sentiasa bantu membantu menguruskan rumah tangge::sempat gak aku tulis td..hiihii
1.Baca Asma'ul husna - Al-Bari'-40X
2. SubhanaAllah, Alhamdulillah, Allahuakhbar-33X diikuti dengan lailahaillallah 100X
3. Baca surah Al Anbiyaa ayat 83

so, selamat beramal rakan2 sekalian..

Semoga kte menjadi insan yang berbahagia dan diberkati oleh Allah didunia & di akhirat.
inshaAllah =)))

No comments:

Post a Comment