Pages

Tuesday 13 March 2012

Terharu till cry!

hari yang menangis kot...

what da weak heart~!!! 

oh God, i am weak! BUT i try to force myself to look Strong......yeah, a STRONG Woman.....but actually i am weak n foollllll...

i got sick today, also bz with many things, preparation of documents and meeting bla bla blaaa..
esok ade lawatan dr gov to my college tu yg kejap ke sana n kemari, x lupe preparation nk kawen, also panggilan2 dr sedare mare,,,,but im okey, i am gud n gud enough to take care of myself n handle everything...

TAPI::ada 1 aku x leh handle...muka aku....
kalo aku marah aku x dpt nk sorok muke aku tukar jadi hepi n if aku sedih aku x dpt juge tukar ea jd x sedih...

soooo di sebabkan marah aku terbuat muke, n disebabkan sedih aku ternangisss dalam bilik doktor waktu kat HKL td...wat da greattttttt moment!hahhaa.....memalukan betuii....doktor just tanya, "awak sakit apa?' n i answer ,,,,then die kate da seminggu ye? yes doc! awk rase sakit ke x kalo ........... "sakit, sakit sangat...." then air mate meleleh....n sore sebak...
doctor tu agak cuak terus die periksa aku, die suh aku baring n buat itu ini...
die risau la kot aku nangis sbb sakit yg amat, padahal aku tgh sad n sad n sadddd!!!!!
n i cant stop my tearsss~!

tunggu farmasi nangis sok sek~!
ni malam nangis lagi...


n then da nk tdo aku dengar lagu ni
dengar aje lagu ni...sok sek lagi....
ntah laaa weiii.....sedih, takut sbb x tahu nk ubah perangai n attitude aku...
otokajoooooo...what should i do to change myself..................

ermmmm, td aku sms die utk mintak mf, n aku tw banyak dose aku yg x pernah aku sedariiiii......
sabarnya die layan akuuu..
kasar kah aku?sabarnya die layannn aku....
huh, mcm budak2 kah aku....sabar nyer dieee layan n sayangi aku...

aku ingat die da tido n die reply my msg "I love u sayang"

Ya Allah, terima kasih Allah kerana die sayang pd aku, aku sgt terharu die sms mcm tu...mmg air mate ni gugur segugur gugurnya sbb akuuuuuuuuuuuuuuuuuuu slh BUT he still said "I love U'
aku malu pada diaaaa...........

aku aku aku..............
aku diam sbb aku tgh nangis n now also still crying, sbb terharu sgt amat, terasa Allah sayang pada aku sbb masih bagi aku kasih sayang dr seseorang wpun aku ni jahat............

Alhamdulillah~
 kdg2 kte x sedar kte salah, kte hye fikir reason kte itu ini, kte hye tahu ttg kte sbb kte x fikir ttg org lain...
sabarlah kerana sabar itu separuh dari Iman..

No comments:

Post a Comment